Sunday, March 29, 2020

"Da sam ja Bog"


Kada ćemo naučiti da Bog više zna od nas... 

Da sam ja Bog ja bih se otkrio na bolji način nego kroz Bibliju.” 

Da sam ja Bog ja ne bih stvorio pakao.” 

Da sam ja Bog ja ne bih dozvolio patnju na svetu.” 

Čula sam ove izjave i slične ovima. I stidim se reći ali sam i ja sama slično govorila. 

Treba da razmislimo o tome šta govorimo kada dajemo ove izjave: 

  • Da li mislimo da vidimo veliku sliku kao što Bog vidi? 
  • Da li mislimo da Bogu treba naš savet? 
  • Da li stvarno mislimo da bi napravili boljeg boga od Boga? 


“O dubimo bogatstva i premudrosti i razuma Božijeg! Kako su neispitivi Njegovi sudovi i neistraživi Njegovi putevi! Jer ko pozna misao Gospodnju? Ili ko Mu bi savetnik? Ili ko Mu napred dade šta, da mu se vrati?” Rimljanima 11:33-35 

Neverovatno, Bog nam oprašta uprkos našoj aroganciji. Da smo Bog mi to verovatno ne bi uradili.



------------

Original: "If I Were God"

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail.

No comments:

Post a Comment