Sunday, May 31, 2020

5 ideja za efektivniju molitvu


Da li si ikada osećao kao da ti je molitveni život težak za “baratanje”?

Da li imaš problem da se fokusiraš i pamtiš molitvene potrebe?

Da li si zatrpan količinom stvari na tvojoj molitvenoj listi?

Kološanima 4:2 nam kaže da se posvetimo molitvi, da budemo na oprezu i zahvalni, tako da ja uvek pokušavam da otkrijem nove načine da budem efektivnija u molitvi. Evo pet stvari koje mogu pomoći:

Drži molitvenu arhivu: Drži datoteku grupa kartica 3x5 sa dnevnim, nedeljnim i mesečnim molitvenim potrebama tako da možeš da pokriješ više područja.

Skupljaj molitvene fotografije: Kada putujemo, ja nosim sa sobom malu knjigu slika mojih prijatelja i porodice. Ovo su lepi podsetnici da se molim za moje voljene kod kuće.

Drži dnevnik liste: Zapisivanje molbi mi pomaže da se fokusiram i sećam.

Moli stihove: Neke molitve u Pismu su savršene molitve za ljude na našoj listi. Na primer: Filipljanima 1:9-11; Efežanima 1:17-19; Kološanima 1:9-14.

Zapiši molitve na papiriće za podsetnik: Onda stavi ove podsetnike na tvoj TV daljinski, instrument tablu, ogledalo u kupatilu ili na kuhinjski prozor.

Imaš li nekih ideja koje bi dodao?


------------

Original: 5 Ideas for More Effective Prayer

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment