Sunday, July 26, 2020

Ispravna vera


Pismo ne ulepšava smisao vere da bi ona bila privlačnija.

➦ Ako učimo napamet stihove iz Biblije i naučavamo je a ne volimo ljude zbog njihove rase ili društvenog statusa, onda Pismo kaže da smo još uvek u tami.(1)

1.Jovanova 2:9: ”Koji govori da je u videlu, a mrzi na svog brata, još je u tami.”

➦ Ako damo sav svoj novac siromašnima ali odbijamo da oprostimo drugima, ni nama neće biti oprošteno.(2)

Matej 6:15: ”Ako li ne opraštate ljudima grehe njihove, ni Otac vaš neće oprostiti vama grehe vaše.”

➦ Ako nam je sasvim u redu ignorisati Božije zapovesti, onda ne poznajemo Isusa.(3)

1.Jovanova 2:4: ”Koji govori: Poznajem Ga, a zapovesti Njegove ne drži, laža je, i u njemu istine nema;”

Na dan Suda će neki podsećati Isusa na divna dela koja su učinili u Njegovo ime. A On će im reći:
“Nikad vas nisam znao; idite od mene koji činite bezakonje.” Matej 7:21-23(4)

Spasonosna vera nije ni vera bez dela niti dela bez vere (Jakov 2:17; Matej 6:1). Pismo nas ohrabruje da istražimo našu veru da bi bili sigurni da je ispravna (2.Korinćanima 13:5).

Isus ne ulepšava stvar. Nemojmo ni mi.

-----------------------

(1) Pročitaj Jakov 2:1-11 za više potvrde za ovu istinu.

(2) “I ako razdam sve imanje svoje, i ako predam telo svoje da se sažeže, a ljubavi nemam, ništa mi ne pomaže.” 1.Korinćanima 13:3  
Opraštanje je strana hrišćanske ljubavi o kojoj nema pregovaranja. Pravi vernici se mogu boriti sa neopraštanjem, ali mi težimo da to prevaziđemo, jer shvatamo koliko je nama oprošteno u Isusu.

(3) Hrist je napravio razliku između istinite i lažne vere u Mateju 15 isticanjem problema sa kojim se i mi redovno susrećemo u našoj modernoj kulturi - samopravedno opravdavanje nepoštovanja roditelja.

Matej 15:3-9: ”A On odgovarajući reče im: Zašto i vi prestupate zapovest Božju za običaje svoje? Jer Bog zapoveda govoreći: Poštuj oca i mater; i koji opsuje oca ili mater smrću da umre. A vi kažete: Ako koji reče ocu ili materi: Prilog je čim bih ti ja mogao pomoći; Može i da ne poštuje oca svog ili matere. I ukidoste zapovest Božju za običaje svoje. Licemeri! Dobro je za vas prorokovao Isaija govoreći: Ovi ljudi približavaju se k meni ustima svojim, i usnama poštuju me; a srce njihovo daleko stoji od mene. No zaludu me poštuju učeći naukama i zapovestima ljudskim.”

(4) Puni odeljak: Matej 7:21-23: ”Neće svaki koji mi govori: Gospode! Gospode! Ući u carstvo nebesko; no koji čini po volji Oca mog koji je na nebesima. Mnogi će reći meni u onaj dan: Gospode! Gospode! Nismo li u ime Tvoje prorokovali, i Tvojim imenom đavole izgonili, i Tvojim imenom čudesa mnoga tvorili? I tada ću im ja kazati: Nikad vas nisam znao; idite od mene koji činite bezakonje.”



-----------

Original: Genuine Faith

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment