Sunday, February 21, 2021

Ne mogu da budem sretan osim ako….


Neki ljudi su mi dubinski ranili srce. “Znala” sam da ne mogu biti sretna ako se ne pomirimo. Molila sam se, plakala i zalagala za izmirenje. Ali ona druga osoba to nije želela.

Meseci su prerasli u godine, i na kraju sam shvatila da se situacija možda nikada neće promeniti… ja sam trebala promenu.

Max Lucado je pisao o ovome: “Da li se nadate da će promena okolnosti doneti promenu vašeg stava? Ako da, onda ste u zatvoru … Jer ono što imate u vašem Pastiru je veće od onoga što nemate u životu.”(1)

Bila sam u zatvoru jer sam dozvolila da se moja radost oslanja na nečemu što nisam mogla promeniti. Konačno sam shvatila da je ljubav mog Pastira veća od moje boli. On je sve što mi treba za radost i da budem zadovoljna.

Ovo jeste proces, ali učim da se “uvek radujem u Gospodu” i da dozvolim da “mir Božiji, koji prevazilazi razumevanje” vodi moje srce i um u Hristu Isusu. Filipljanima 4:4-7

(1) Lucado štivo za inspiraciju, Autorsko pravo 2011, Thomas Nelson


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment