Sunday, April 25, 2021

Praktičan način da izađete na kraj sa specifičnim gresima


Da li imate poteškoća u savladavanju besa, negativnosti, odugovlačenja, neodgovornosti, gorčine, brige, ljubomore, požude...

Pre mnogo godina sam otkrila način koji mi pomaže da se nosim sa određenim gresima u svom životu. Mislim da će većini ljudi biti od koristi ako to urade iskreno, iz srca.

Evo šta radim: Tražim stihove iz Biblije koji se bave grehom sa kojim se borim, zapisujem ih na male kartice i pregledam ih svakodnevno ili 2-3 puta dnevno, razmišljajući o njima.

Ovo može zvučati previše jednostavno, ali je ipak efikasno, jer je Biblija živa i deluje, prodirući u naša srca (Jevrejima 4:12).

Božija Reč ostvaruje svoje namere u našem životu (Isaija 55:10-11) kada joj dopustimo da obilno prebiva u nama. (Kološanima 3:16).

Ne, mi ne možemo sami sebe promeniti. Ali Božiji Duh i Njegova Reč nas mogu promeniti. Poput psalmiste, i mi možemo reći: “U srce svoje zatvorio sam reč Tvoju, da Ti ne grešim.” Psalam 119:11


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment