Tuesday, May 4, 2021

Nije znala šta da kaže


Kada sam prolazila kroz teško vreme, bliska prijateljica je prestala da odgovara na moje mejlove. Godinama kasnije sam je pitala za razlog.  

“Nisam znala šta da ti kažem,” rekla je. “Nisam imala odgovore za tvoje probleme.”

Poput nje, i ja sam mislila da je najbolji način da pomognem prijatelju u nevolji davanjem saveta.

Ali prolazak kroz sopstvene borbe mi je pomogao da shvatim da najbolji "odgovori" obično i nisu odgovori.

Prijatelji koji kažu: “Žao mi je. Moliću se za tebe”, su najveća uteha i pomoć. Njihove molitve nam pomažu da čujemo jednog Prijatelja koji nikada ne razočara, nikada nije previše zauzet i uvek tačno zna šta da kažem - naš Gospod!

On “nas utešava u svakoj nevolji našoj, da bismo mogli utešiti one koji su u svakoj nevolji utehom kojom nas same Bog utešava.” (2.Korinćanima 1:3-4).

Ako se vaš prijatelj bori sa problemima, nemojte mu davati odgovore osim ako vas Bog jasno ne podstakne na to. Dajte do znanja da ga slušate i iskreno se brinete za njega (Rimljanima 12:15). Molite se da Bog da odgovore koji su mu potrebni.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment