Sunday, August 1, 2021

Da li vodite dnevnik radosti?


Nedavno sam kupila malu sveščicu na čijoj je korici pisalo “Dnevnik radosti”.

Nisam je zato kupila jer sam lebdela od sreće.

Naprotiv, kupila sam je jer sam bila nesrećna.

Nekoliko veoma važnih stvari u mom životu su išle nizbrdo, i one su bile van moje kontrole.

Moj fokus je bio na ovim stvarima.

Ponekada mislimo da nam treba “Dnevnik tuge”, “Dnevnik prigovora i nezadovoljstva”, “Dnevnik maltretiranja i zlostavljanja” ili “Dnevnik poteškoća”.

I svi ovi dnevnici se pretapaju u “Dnevnik samosažaljenja”.

Bog nam nije rekao da prebivamo u stvarima koje su istinite, plemenite, ispravne, čiste, dobre, vredne divljenja, izvrsne i vredne hvale da bi naši životi bili predivni (Filipljanima 4:8).

Naprotiv, On je rekao da prebivamo u ovim stvarima zato što ćemo u životu imati probleme i poteškoće (Jovan 16:33).

Takođe nam je rekao da se ohrabrimo, jer u Njemu imamo mir i radost koje su daleko iznad naših okolnosti!

Bez obzira šta nam se dešava, nama je neophodno da se dnevno podsećamo Božije dobrote.

Svima nama je potreban “Dnevnik radosti”.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment