Sunday, August 7, 2022

Životna očekivanja i Efežanima 2:10


Prosečan životni vek Amerikanaca je 78,2 godine.

Moja majka je umrla sa 66 godina.

2011. godine, kada sam napisala ovo dnevno čitanje, bila sam slavila svoj 60. rođendan i razmišljala sam o ovim istinama... ne na morbidan način, već iz perspektive večnosti.

Niko od nas ne zna koliko će dugo živeti, zato je dobro s vremena na vreme razmišljati o tome šta ostavljamo u amanet iza sebe.

Ja želim da “dobro završim”, a verujem i vi.

A jedini način da dobro završimo trku je da proživimo sve one svrhe koje nam je Bog unapred pripremio u našim životima.

“Jer smo Njegov posao, sazdani u Hristu Isusu za dela dobra, koja Bog unapred pripravi da u njima hodimo.” Efežanima 2:10

Zapravo, u originalu ovaj stih glasi:

“Jer smo Njegov posao [Njegovo remek delo, umetnički rad], sazdani u Hristu Isusu [preporođeni odozgo—duhovno transformisani, obnovljeni, spremni za upotrebu] za dela dobra, koja Bog unapred pripravi [za nas] da u njima hodimo [živimo dobar život koji je On pripremio i spremio za nas]."

Kada nađemo svoju svrhu u Gospodu, onda shvatamo da nije bitno koliko dugo već kako živimo.

Najbolje zaveštanje koje možemo ostaviti iza sebe je ljubav i poslušnost prema Božijim svrhama.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment