Sunday, September 18, 2022

Nemojte da budete zavedeni


Ovo je izazovno doba u istoriji crkve zbog sve većeg broja onih koji traže reviziju hrišćanskih verovanja.
(1) 

Oni veruju:

1. da možemo voleti Isusa bez da prihvatimo “nezgodne” biblijske zapovesti

2. da ćemo biti popularni u društvu ako tačno predstavimo Isusa

Nijedna od ovih verovanja nisu biblijska. Danas više nego ikada trebamo dobro poznavati naučavanja u Svetom pismu:

1. Mi ne možemo voleti Isusa a u isto vreme odbacivati neke biblijske zapovesti.(2)

Jovan 14:21: “Ko ima zapovesti moje i drži ih, on je onaj što ima ljubav k meni; a koji ima ljubav k meni imaće k njemu ljubav Otac moj; i ja ću imati ljubav k njemu, i javiću mu se sam.”

Ova istina je posebno istaknuta u narednim stihovima: Jovan 14:15, Jovan 14:23, Jovan 15:10, 1.Jovanova 2:3 i 1.Jovanova 5:1-5.

2. Ne možemo verodostojno predstavljati Hrista a u isto vreme živeti u popularnim svetovnim trendovima.

Isus nam kaže da Njegovi pravi sledbenici nikada neće biti prihvaćeni od strane ljudi u svetu.

Matej 10:22: “I svi će mrzeti na vas imena mog radi; ali koji pretrpi do kraja blago njemu.”

Ova istina je potvrđena i u ovim stihovima: Jovan 15:18-22, 1.Jovan 3:13 i Jovan 7:5-7.

Zato, dragi moji: “Pazite, stojte u veri, muški se držite, utvrđujte se.”

-----------------

(1) Grupe koje izazivaju Pismo su različite i pod raznim imenima (revizionistički hrišćani, bivši evangelisti, dekonstrukcionisti kojima su pojmovi istine i pravde relativni, ili progresivni hrišćani), ali su ujedinjeni u svom odbacivanju učenja Svetog pisma o ženskim ulogama i LGBT pitanjima. Važno je da razumemo greške koje uče kako ne bismo bili pod njihovim uticajem.

(2) Neki u ovim grupama tvrde da se pokoravaju samo zapovestima koja su pripisana kao Hristove reči, ali sve novozavetne zapovesti potiču od Oca, Sina i Duha. Oni su u savršenom jedinstvu. Vidite Jovan 14. Molim vas pogledajte Zašto ne verovati samo citiranim Isusovim rečima?

-----------

Original: Don't Be Misled

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment