Tuesday, November 29, 2022

Zašto postoji besmislena patnja?


Zašto Bog nije stvorio savršeni svet u kojem bi ljudi bili u harmoniji sa Njim i sa svim živim bićima - svet bez zla, boli i patnje?

ON GA JESTE STVORIO!

“Tada pogleda Bog sve što je stvorio, i gle, dobro beše veoma.“ 1.Mojsijeva 1:31

Bog je sve stvorio savršenim. Ali je Adamov greh uneo zlo, patnju, slomljene međuljudske odnose, haos, propadanje, bolest i smrt u ovaj svet (1.Mojsijeva 3).

Pošto smo stvoreni na sliku Božiju, zlo i patnja nas uznemiravaju i mi vapimo Bogu za odgovore.

Mi nismo u stanju da razumemo sve stvari na zemlji. Ali možemo biti sigurni da zlo nije postojalo u Božijoj prvobitnoj kreaciji, i da sam Bog nikada nije odgovoran za zlo (Jakov 1:13-15; 1.Jovanova 1:5).

Dodatno, Bog je obezbedio način da živimo večno bez zla, patnje i greha (Jovan 3:16). Zato, mi se ne bi trebali čuditi patnji koju je greh doneo, nego Božijoj ljubavi i žrtvi za naše grehe.

Zar nije ironično da mi, kao stvorenja koja su unela zlo i patnju u Božiji savršeni svet, krivimo Boga za to?

© autorsko pravo Gail Burton Purath


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment