Tuesday, May 2, 2023

Ispravna teologija - Dela 17:11


Mi bi trebali biti poput Berejaca, i ispitati sve što bi moglo biti protiv Božije Reči…

“Svi smo mi teolozi, bilo dobri ili loši. Ja bih želeo da budem dobar teolog. A ti?” - Randy Alcorn, film Hrabri

Ponekad me iznenadi samopouzdanje koje imamo kada govorimo teološka načela, a da prethodno nismo proverili u Svetom pismu. I ne govorim o nevernicima. Govorim o vama i meni koji verujemo i priznajemo da se pouzdamo u Bibliju.

Mnoga se hrišćanska verovanja temelje na greškama. To je zato što svoju teologiju često dobijamo od ljudi umesto od Biblije.

Ne kažem da ne treba da dozvolimo drugima da nas poučavaju, ali uvek sve što čujemo trebamo, poput Berejaca, proveriti da li je po Pismu (Dela 17:11).

Pošto teologija znači “proučavanje prirode Boga”, mi svi treba da budemo dobri teolozi. A dobri teolozi postajemo proučavajući pre svega Božiju Reč.

Neke druge crtice o lošoj teologiji:


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment