Sunday, June 4, 2023

Da li znaš da Bog skuplja tvoje suze?


Zamislite nekoga ko je toliko zabrinut za vas i uključen u vaš život da je bio tu kad god ste plakali, i obrisao vam svaku suzu sa očiju.

Sada idite korak dalje… zamislite da je ta osoba uhvatila svaku vašu suzu u teglu i zabeležila svaku vašu tugu u knjigu.

Psalmista definiše Boga upravo kao takvog prijatelja:
“U Tebe je izbrojano moje potucanje, suze se moje čuvaju u sudu kod Tebe, one su u knjizi Tvojoj.” Psalam 56:8

A u sledećem stihu psalmista kaže: “ja znam da je Bog na mojoj strani.”

Ponekada kada lijem suze, osećam se usamljeno. Ponekada Ga čak i krivim za svoje tuge, ili se pak uvlačim u samosažaljenje, gorčinu ili beznađe. 

I u onim trenucima kada radim protiv Božijih namera u svom životu, Bog je uz mene i poziva me nazad na pokajanje, praštanje i nadu.

Danas se zahvaljujem Bogu što je, čak i kada sam sama sebi najveći neprijatelj, On moj Pomoćnik i Prijatelj.

-------------------

Napomena: Psalmi često koriste figurativni jezik, tako da ne treba da pretpostavimo da postoji stvarna posuda za naše suze na Nebu, ali ovaj odlomak efektivno prenosi koliko duboko i prisno Bog brine o nama.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment