Sunday, November 5, 2023

Samo pričanje ili sila?


Znam veliku vrednost i važnost da provodim vreme nasamo sa Bogom u Njegovoj Reči i molitvi svakog dana – napisala sam knjigu o toj temi. Ali previše često usmeravam pažnju na detalje i zadatke u toku dana, a da prethodno nisam odvojila dovoljno vremena da pitam Gospoda’”.
Nancy Leigh DeMoss, Laži u koje veruju žene

Iznenađujuće, ali mnogi hrišćani “tihom času” ne pridaju neku veliku važnost.

Znam da mi je potrebno vreme sa Bogom svaki dan, ali ne živim uvek tako.

Ponekada projurim kroz svoj “tihi čas” kao da imam važnije stvari da uradim. Ponekada se brinem umesto da se molim. Ponekada delim problem sa prijateljem, ali ne i sa Gospodom. Često zaboravim da zahvalim Gospodu na blagoslovu.

Ako ste poput mene i ponekada imate ove nedoslednosti u svojoj veri, pridružite mi se danas i naučite napamet ovaj kratki stih: “Carstvo Božije nije samo u mnogom pričanju, ono je život u sili Božijoj” (1.Korinćanima 4:20, NLT prevod).

❤❤❤❤❤❤❤ 


Reči ove stare himne su tako istinite:

Trebam te svaki čas
napisali Annie S. Hawks i Robert Lowry, 1872

⌚ Trebaš mi svaki čas, milostivi Gospode; Nijedan nežni glas poput Tvog ne može priuštiti mir.
⌚ Trebaš mi svaki čas, ostani u blizini; Iskušenja gube svoju moć kada si blizu.
⌚ Trebaš mi svaki čas, u radosti ili bolu; Dođi brzo i ostani, inače je život isprazan.
⌚ Trebaš mi svaki čas; nauči me volji Tvojoj; I Tvoja bogata obećanja u meni ispuni.
⌚ Trebaš mi svaki čas, Presveti; O, učini me zaista Svojim, blagosloveni Sine.

Refren: Trebaš mi, o, trebaš mi; Svaki čas trebam Te; O, blagoslovi me sada, Spasitelju moj, dolazim k Tebi.

-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment