Tuesday, December 5, 2023

Hrist u nama - naš duhovni DNK


Kada se posvetimo da sledimo Hrista, dešava se moćna misterija: postajemo deo Njega a On deo nas – Hrist u nama, naša nada slave (Kološanima 1:24-29).

To je veza jedinstva sa drugim vernicima i znak Božije ljubavi prema nevernicima:

“I slavu koju si mi dao ja dadoh njima, da budu jedno kao mi što smo jedno. Ja u njima i Ti u meni: da budu sasvim ujedno, i da pozna svet da si me Ti poslao i da si imao ljubav k njima kao i k meni što si ljubav imao.” Isus, Jovan 17:22-23(1)

To je jedini razlog zašto možemo biti produktivni za Boga:

“Ja sam čokot a vi loze; i koji bude u meni i ja u njemu on će roditi mnogi rod; jer bez mene ne možete činiti ništa.” Jovan 15:5

Ono menja našu svrhu, naš pogled na svet, misli, govor, stil života i vrednosti. To menja naš identitet.

Zato, radujmo se! Imamo Hristov DNK!

------------------

(1) Pogledajte i stihove: Jovan 15:9 i Jovan 17:26
Takođe pročitajte i “Zagrliti našu Lozu


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment