Sunday, April 14, 2024

Obmana obeshrabrenja


“Nemoj samo pisati o Reči i tako zavaravati sebe, Gail. Nego uradi ono što kaže.
 Jakov 1:22, moje parafraziranje 😊

Volim da pišem Biblijske Crtice Ljubavi, jer me drži u Reči i podseća na biblijske principe za koje želim da me oblikuju.

Znam, da u Gospodu rastem ako redovno provodim vreme u Reči i molitvi, ali to ne znači da ponekada ne omanem. Jedna oblast slabosti kod mene su oblast stresa i obeshrabrenja. Dobila sam čir zbog stresa i anksioznosti, kao fizički podsetnik da se često brinem umesto da se molim.

Poznavanje onoga što Biblija uči je neophodno za naš rast, ali je besmisleno ako to ne primenjujemo u svojim životima. Jakov 1:22 nas upozorava, da ako Bibliju ne primenjujemo u našim životima, onda nas to vodi u samoobmanu.

Ako ponekada imate problema da primenite Božija načela u određenim oblastima svog života (kao što ja imam u svom), ne odustajte i ne prihvatajte tu slabost.

Umesto toga: “...gradite spasenje svoje [odnosno obrađujte ga, dovedite ga do punog efekta, aktivno težite duhovnoj zrelosti] sa strahom i drhtanjem [koristeći ozbiljan oprez i kritičku samoanalizu da izbegnemo bilo šta što bi moglo da uvredi Boga ili da baci ljagu na Hristovo ime]. (Filipljanima 2:12 prošireni prevod Biblije)


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment