Sunday, July 5, 2020

4 stiha za utehu kada si usamljen


Odseliti se od porodice, smrt voljene osobe, bolest, slomljeni međuljudski odnosi...usamljenost ima više oblika.

To nas može ostaviti s osećajem idbačenosti, izolovanosti i uplašenosti.

Kada se palmista osećao usamljenim, znao je kuda da odnese svoju teskobu:
“Pogledaj me i smiluj se na me, jer sam inokosan i nevoljnik. Nek se raširi stisnuto srce moje, iz teskobe moje izvadi me.” Psalam 25:16-17

Kada se osećamo usamljeni, mi bi takođe trebali da odnesemo svoje brige Gospodu i naći utehu u Njegovoj Reči:

Odbačen?
“Jer otac moj i mati moja ostaviše me; ali Gospod neka me prihvati.” Psalam 27:10

Izolovan?
“Jer znam jamačno da ni smrt, ni život, … ni druga kakva tvar može nas rastaviti od ljubavi Božije, koja je u Hristu Isusu, Gospodu našem.” Rimljanima 8:38-39

Uplašen?
“Sve svoje brige bacite na Nj jer se on brine za vas.” 1.Petrova 5:7

Slomljenog srca?
“Isceljuje one koji su skrušenog srca, i leči tuge njihove;” Psalam 147:3

Bog se brine!

-----------

Original: 4 Scriptures to Comfort You When You're Lonely

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment