Tuesday, June 30, 2020

Sofonije 3:17 = Bog uživa u nama!


Kada je moja najstarija unuka bila beba, naučila sam predivnu lekciju o Božijoj ljubavi.

Šest nedelja stara Emma nikada nije rekla nešto pametno niti je učinila išta uzvišeno ili dobro. Iziskivala je stalnu brigu i nije dala ništa opipljivo zauzvrat. Ali kada god sam je držala u rukama, ja sam bila preplavljena ljubavlju i užitkom zbog nje.

Sofonije 3:17 kaže da Bog “će ti se radovati veoma, umiriće se u ljubavi svojoj, veseliće se tebe radi pevajući.”

Ponekada mi je teško razumeti kako Bog može da uživa u meni. Tako je mnogo hrišćana učinilo zaista znamenite stvari za Njegovo Kraljevstvo. Moji doprinosi su tako mali.

Onda razmišljam o tome kako sam uživala u svojoj deci i unučadima pre nego što su mi dali išta zauzvrat, i shvatam da Bog upravo tako voli mene.

Ponesi ovu misao sa sobom danas--ti si Njegovo voljeno dete i On uživa u tebi!



-----------

Original: Zephaniah 3:17 = God Enjoys Us!!

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment