Sunday, June 28, 2020

Svaki put kada pijem čašu ledenog čaja


Priključi molitvu u svakodnevne aktivnosti da bi postao verniji...

Postoje tako mnogo stvari za moliti se, ali se obično fokusiram na svoju porodicu.

Na primer, želim da se molim za žrtve trgovine ljudima. Moje srce se slama za male devojčice koje su seksualno zlostavljane svaki dan njihovog života dok ja uživam u slobodi i sigurnosti. Moje srce se slama…ali se retko molim za njih.

Tako da sam nadošla na jednu ideju--način da molitvu učinim životnom navikom: Zašto da ne podsetim sebe na molitvu vezujući određene molitvene potrebe sa svojim dnevnim aktivnostima:

  • Kada pijem čašu ledenog čaja (jako ga volim), moliću se za one male devojčice, čak iako je to brza, tiha molitva u restoranu.
  • Kada uđem u auto, moliću se za nerođenu decu.
  • Kada perem zube...pa, smisli ideju.

Kološanima 4:2 kaže: Da vam se ne dosadi molitva; i stražite u njoj sa zahvaljivanjem.

Hoćeš li mi se pridružiti u ovom molitvenom eksperimentu i podeliti kako ti sebe obavezuješ na molitvu?


-----------

Original: Every Time I Drink A Glass Of Iced Tea

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment