Tuesday, June 23, 2020

8 izjava koje bi hrišćani trebali izgovarati svaki dan


Ako si hrišćanin, ti svaki dan možeš započeti govoreći sebi ove predivne istine. Možda ćeš želeti da ih memorišeš ili zapišeš na papir i te beleške držati kraj kreveta da ih čitaš svako jutro!

1. Ja sam dete Božije.

Jovan 1:12: ”A koji Ga primiše dade im vlast da budu sinovi Božiji, koji veruju u ime Njegovo,”

1.Jovanova 3:1: ”Vidite kakvu nam je ljubav dao Otac, da se deca Božija nazovemo i budemo;”

2. Iako zaslužujem smrt, Isus mi je oprostio grehe i obećaje mi večni život!

Rimljanima 6:23: ”Jer je plata za greh smrt, a dar Božji je život večni u Hristu Isusu Gospodu našem.”

3. Šta god da mi se desi danas, neću biti sam.

Rimljanima 8:38-39: ”Jer znam jamačno da ni smrt, ni život, ni anđeli, ni poglavarstva, ni sile, ni sadašnje, ni buduće, Ni visina, ni dubina, ni druga kakva tvar može nas rastaviti od ljubavi Božije, koja je u Hristu Isusu, Gospodu našem.”

4. Bog nije samo sveprisutan, nego i moj Pomoćnik.

Jevrejima 13:5-6: ”Ne budite srebroljupci; budite zadovoljni onim što imate. Jer On reče: Neću te ostaviti, niti ću od tebe odstupiti; Tako da smemo govoriti: Gospod je moj pomoćnik, i neću se bojati; šta će mi učiniti čovek?”

5. Ja danas mogu biti poslušan Božijim zapovestima, jer mi On daje Svoju silu.

Filipljanima 4:13: ”Sve mogu u Isusu Hristu koji mi moć daje.”

6. Danas mogu da se oduprem đavolu i on će pobeći od mene.

Jakov 4:7: ”Pokorite se, dakle, Bogu a protivite se đavolu i pobeći će od vas.”

7. Bog ima svrhu za mene danas i čeznem da je ispunim.

Efežanima 2:10: ”Jer smo Njegov posao, sazdani u Hristu Isusu za dela dobra, koja Bog unapred pripravi da u njima hodimo.”

8. Dok hodam sa Bogom, On će danas i svaki dan iskoristiti čak i najgore stvari u mom životu za moje dobro!

Rimljanima 8:28: ”A znamo da onima koji ljube Boga sve ide na dobro, koji su pozvani po namerenju.” 

💙💙💙💙💙💙💙💙


-----------

Original: 8 Statements Christians Should Make Each Day

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment