Sunday, September 27, 2020

Tri upozorenja


U Luki 9:57-62 su tri čoveka razmatrala da slede Isusa. Mi čitamo njihove reči, ali Isus je čitao njihova srca.

1. “Slediću Te gde god da ideš.”

Reči ovog čoveka su bile ispravne, ali ga je Isus podsetio na cenu koju je trebao uračunati.

Isus ne traži od svakoga da napusti svoj dom i porodicu, ali sledbeništvo Isusa znači odricanje od sebičnih ciljeva u životu (Matej 16:24).

2. “Gospode, dozvoli mi da prvo odem i sahranim svog oca.”

Isus je znao da ovaj čovek nije samo tražio da sahrani svog oca, nego je bio fokusiran na “mrtve” svetovne želje. Pismo je jasno - mi ne možemo težiti svetovnim ciljevima a ujedno i slediti Hrista (1.Jovanova 2:15-17).

3. “Slediću Te Gospode; ali me prvo pusti da se vratim i oprostim od svoje porodice.”

Isus je osetio neodlučnost ovoga čoveka da sledi, pa ga je podsetio da je mlaka i s pola srca vera neprihvatljiva (Otkrivenje 3:14-22).

Priznajem da ponekada i ja imam ove stavove prema veri, ali (uz Božiju pomoć) činim sve da ih prevaziđem. Da li ćete mi se pridružiti?


-----------

Original: Three Warnings

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment