Tuesday, September 29, 2020

Papir, olovka, molitva i stil učenja

  • Vizuelni učenici--najbolje uče kroz slike, vizuelna pomagala i pisane tekstove.
  • Slušni učenici--najbolje uče kroz lekcije, diskusije i čitanjem naglas.
  • Kinestetički učenici koji uče kroz fizičke aktivnosti i senzacije--najbolje uče kroz dodir, osećanjem ili pisanjem informacija
Pošto molitva zahteva koncentraciju, od pomoći je da ugradimo naš stil učenja kada razvijamo naviku molitve.

Ja sam vizuelni/kinestetički učenik i pisanje dnevnika mi pomaže da ostanem fokusirana tokom molitve.

Oduvek sam uživala da zaokružujem i podvlačim delove u mojoj Bibliji, kao i da crtam male crteže na marginama njenih stranica. Svoj dnevnik ističem srcima, zvezdama, srećnim licima, a ponekada koristim sličice. Zaokružujem odeljke Pisma i pravim “šeme” stihova da bih bolje razumela značenje.

Pisanje dnevnika možda nije bitno slušnim učenicima, iako bi čitanje članaka u časopisima naglas ili raspravljanje o pisanim odlomcima sa partnerom odgovaralo njihovom stilu učenja.

Uvek je vredno razvijati navike koje nam pomažu “Da vam se ne dosadi molitva; i stražite u njoj sa zahvaljivanjem.” (Kološanima 4:2).

Da li koristite svoj stil učenja da bi ostali fokusirani u molitvi?

Ispod ću podeliti neke moje škrabotine i crteže. Nadam se da će vam oni dati ideje za pisanje dnevnika dok čitate Bibliju! ~ Gail

Crtala sam slike u moju Bibliju, ali nikada nisam sa njima pokrivala tekst, pošto je moja namera bila da ga istaknem, bolje razumem i upamtim.




-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment