Sunday, October 4, 2020

Opterećeni onim što smo videli i čuli


Pre 25 godina dok sam bila hranitelj, pohađala sam seminar Društvene službe o nasilju nad decom.

Nisam shvatala da će seminar uključivati slike i opise seksualnog zlostavljanja. Samo kroz molitve mojih prijatelja sam bila sposobna da prevaziđem tužne, surove misli koje su mi se vraćale danima posle.

Nasilne i seksualne slike imaju dubok uticaj na nas, a ipak su česti elementi u popularnoj televiziji, knjigama i filmovima. Kada se u više navrata zabavljamo sa ovim stvarima, mi menjamo naše vrednosti i stavove bez da smo toga svesni.

To je razlog zašto nam Bog kaže da “živimo kao deca svetla” koja “nemaju nikakve veze sa besplodnim delima tame”. Zapravo, Pismo kaže da je “sramota čak i spomenuti šta neposlušni čine u tajnosti”, prepuštajući se zabavljanju sa takvim stvarima (Efežanima 5:8-15).

Mi moramo obratiti pažnju na Božija upozorenja uvezi ovih stvari (Efežanima 5:15).

Ponekada sam nemarna i gledam stvari koje ne bih trebala. Da li ste i vi nekada to uradili?

Ako da, da li ćete mi se pridružiti i učiniti da to postane tema molitve? Zamolimo Gospoda da nam pomogne da budemo veoma pažljivi kako da živimo kao deca svetla.

-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment