Tuesday, March 16, 2021

Biblijski ključ za prevazilaženje brige i stresa


Privremeni problemi nas obično ne brinu.

Stvari koje nas prestrave su one čije nam je vremensko trajanje nepoznato. Na primer:

Koliko će još trajati ova Kovid pandemija?

Šta ako se moje dete nikada ne okrene od svog destruktivnog načina života?

Šta ako se moj brak nikada ne popravi?

Šta ako se moje zdravlje i nadalje pogoršava?

Šta ako nikada ne nađem dobar posao?

Bog zna da imamo tendenciju da svoje brige projektujemo u budućnost i On nas teši ovom naredbom:

“I ne brinite se za sutra jer će se sutra brinuti za sebe. Svaki dan ima dovoljno svojih nevolja.” (Matej 6:34).

Mi možemo izaći na kraj sa našim problemima svakodnevno jer je Bog prisutan svaki dan i On nam pomažedaje nam snagu, utehu i mir. I na kraju dana, mi se možemo odmarati u Njegovim rukama znajući da će On biti sa nama i sutra.

Vera je hod iz dana u dan, i najvažnija beleška na našem kalendaru je ova: “Isus će biti tamo.”

🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔🎔

Neka ovi odlomci smire vašu umornu, zabrinutu dušu:

Isus Navin 1:9: “Nisam li te uputio: Budi postojan i odlučan! Ne boj se i ne plaši se, jer kud god pođeš, s tobom je Gospod, tvoj Bog.”

Izaija 41:10: “Ne boj se, jer sam ja s tobom. Ne osvrći se plašljivo, jer sam ja tvoj Bog. Ja ću te ojačati i pomoći ću ti. Podržaću te svojom pravednom desnicom.”

Izaija 40:29: “On umornom snagu vraća, nejakom veliku snagu daje.”

Rimljanima 8:39: “ni visina, ni dubina, ni bilo šta drugo što je stvoreno, ne može rastaviti od Božje ljubavi koja je u Hristu Isusu, našem Gospodu.”


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment