Sunday, March 14, 2021

Grešno, nepotrebno gubljenje vremena


Briga uzalud troši naše vreme i resurse...

Jedno jutro sam se probudila na izazov - jednu tešku situaciju.

Narednih šest sati sam razmišljala kako da rešim svoj problem.

Napisala sam nekoliko imejlova koje nisam poslala, žalila sam se svom mužu i učinila gomilu drugih stvari koje su me samo još više uzrujale. U osnovi, “gladovala sam ceo dan i tako oslabila”.

Onda sam se setila šta je ono što mi je potrebno: da izvadim svoju Bibliju i moj dnevnik, odem na verandu i provedem neko vreme sa Gospodom.

To je u potpunosti promenilo moju perspektivu jer sam crpela svoju hranu iz Svetog pisma. To sam mogla učiniti i ranije da sam se hranila Rečju a ne svojim strahovima i frustracijama.

Ja sam grickala nezdravu hranu umesto da sam uzela hranu od životne važnosti za dušu.

„Čovek ne živi samo od hleba, nego i od svake objave koja izlazi iz Božijih usta... Jer Božja reč je živa i delotvorna, ...i može prosuditi misli i namere srca.” Matej 4:4 i Jevrejima 4:12
----------
Takođe pogledajte Izreke 8:34.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment