Tuesday, March 9, 2021

Sloboda zadovoljstva


“Postoje dva načina da se nasitite. Jedan način je da stičete sve više i više, a drugi da žudite sve manje i manje.” 
G.K. Chesterton

Naši dede i bake su godinama štedeli za one stvari koje mi kupujemo na kredit onoga momenta kada ih poželimo.

Mi više ne razumemo razliku između želje i potrebe, i naša nas kultura podstiče da živimo iznad svojih mogućnosti.

Najgori deo: mi mislimo da zaslužujemo ove stvari - i to je konopac koji nas zarobljava.

Pavle je rekao: “Znam šta znači oskudevati, a znam i kako je imati obilje. Naučio sam kako biti zadovoljan u svemu, u svakoj prilici – i kad je čovek sit i kad je gladan, i kad ima obilje i kad oskudeva. Sve mogu kroz Hrista koji mi daje snagu.” Filipljanima 4:12-13

Odvojimo danas vreme da se zahvalimo Hristu što nam obezbeđuje sve što nam treba i zamolimo Ga da nas učini zadovoljnima u svim životnim okolnostima.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment