Tuesday, December 14, 2021

A vama je i kosa na glavi sva izbrojana


Dermatolog mi je rekao: “Moguće je da ćete izgubiti kosu.” To je loša vest i za muškarca, a kamoli za jednu ženu.

Imala sam bolest koja je proizvela brzo opadanje kose, i bila sam preplašena. Istraživala sam na internetu i otkrila da mi u proseku imamo 90.000-140.000 dlaka na glavi (plavuše imaju najviše). Tako da je normalno dnevno izgubiti 50-100 dlaka, ali ja sam bila gubila više od 500 na dan! (Da, jednom sam sela i izbrojala.)

Kosa mi se nastavila proređivati narednih šest meseci, sve dok se nije počela vraćati u normalu. Tokom tih meseci stihovi iz Luke 12:6-7 su mi postali dragoceni:

“Ne prodaje li se pet vrabaca za dva dinara? I nijedan od njih nije zaboravljen pred Bogom. A u vas je i kosa na glavi izbrojana. Ne bojte se dakle; vi ste bolji od mnogo vrabaca.”

Ako su stvari u vašem životu neizvesne, zastrašujuće ili zbunjujuće, položite svoju nadu u Boga koji vas voli i poznaje sve do detalja o broju vlasi na vašoj glavi!

--------------------------------

Najnovije informacije: Nakon oporavka od ove određene bolesti/gubljenja kose, moje telo nastavlja da reaguje na stres gubitkom kose. Tako da ovaj stih nastavlja da mi bude uteha. Inače, moje stanje opadanja kose se zove hronični telogen efluvijum.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment