Sunday, April 17, 2022

Kada je poteškoća privilegija


Ginnyna voljena ćerka Stephenie je umrla ubrzo posle svog 20-tog rođendana.
(1)

2012. godine je Ginnyn muž pretrpeo iscrpljujuću povredu kičmene moždine.

Nedavno su Ginny i njen muž Steve otkrili da on i neka njihova deca i unučad imaju nezgodnu genetsku bolest.

Iako ove poteškoće donose ograničenja, stres i razočarenje, nikada nisam videla Ginny da se koleba u svojoj veri. Ubrzo nakon što su lekari potvrdili njihov porodični genetski poremećaj, Ginny je osetila da joj Bog govori kroz Matej 25:23: “A gospodar njegov reče mu: Dobro, slugo dobri i verni! U malom bio si mi veran, nad mnogim ću te postaviti; uđi u radost gospodara svog.”

Većina nas ne vidi svoje teškoće kao velike mogućnosti da proslavimo Boga, ali moja prijateljica Ginny nije kao mnogi od nas.(2)

Zahvalna sam na dušama kao što je ona.

Ona je svojim svedočanstvom ojačala moju veru, i tešila me u mojim nevoljama jer je i sama primila utehu (2.Korinćanima 1:4).

-----------

(1) Stephenie je iznenada umrla od arteriovenske malformacije u mozgu.

(2) Poput Pavla, Ginnyna vera čini da sve više veruje Bogu u svojoj patnji (2.Timoteju 1:12). Ona shvata da ove poteškoće jačaju njenu veru (Jakov 1:2-3).


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment