Sunday, August 14, 2022

Prsti u plamenu


Smejali smo se i pričali sedeći kraj kamina, kada je iznenada moja ćerka skočila vrišteći! Skočila je napred i zgrabila dvogodišnju Grejsi, koja je odmah briznula u plač.

Nesvesna opasnosti od vatre, Grejsi je počela da stavlja svoje male prste u plamen koji je primamljivo plamtio. Moja ćerka je odreagovala u ljubavi, ali iz Grejsine perspektive, njena mama joj je pokvarila zabavu.

Često smo poput Grejsi kada su u pitanju Božije zapovesti. Mislimo da Bog želi da nam pokvari zabavu kada On zapravo želi da izvuče naše prste iz plamena.

Da stvar bude gora, društvo u kom živimo nas ohrabruje da se “igramo sa vatrom”.

Spašeni smo verom a ne poslušnošću Božijim zapovestima. Ali nas poslušnost drži u centru Božije volje–u centru Njegove ljubavi. Hrist je rekao: “Ako zapovesti moje uzdržite ostaćete u ljubavi mojoj, kao što ja održah zapovesti Oca svog i ostajem u ljubavi Njegovoj.” (Jovan 15:10)


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment