Rimljanima 1:16-32 govori o bezumnoj zlobi ljudske vrste:
“Kad se građahu mudri, poludeše, i pretvoriše slavu večnog Boga u obličje smrtnog čoveka i ptica i četvoronožnih životinja i gadova.” Rimljanima 1:22-23
Nespašeni ljudi su definitivno zamenili Božiju slavu sa slavom čoveka i životinja.
Današnji ljudi možda ne prave idole u obliku ljudi, ptica, životinja i gmizavaca u bukvalnom smislu. Ali zato uzdižu ljudsku mudrost evolucije a odbijaju Božiji dizajn stvaranja (1.Korinćanima 1:18-25).
Na primer: Većina ljudi brine o humanom tretmanu životinja. Neki od njih čak odbijaju da jedu meso jer bi to uzrokovalo ubijanje nevinih životinja. Ali zato većina ljudi ćuti o abortiranoj nerođenoj deci i nehumanim metodama koje se koriste u kasnim abortusima.(1)
Pismo jasno kaže da su ljudi vredniji od životinja (1.Mojsijeva 1:27-28; Matej 10:29-31; Matej 12:12). Bog nam je zapovedio da vladamo nad životinjama i dao nam je dozvolu da ih jedemo (1.Mojsijeva 1:28; 1.Mojsijeva 9:3; Dela 10).
Takođe, Pismo nas uči da je nerođeno dete ljudsko biće već od samog trenutka začeća (Izaija 44:2; Psalam 139:13-16; Izaija 49:5; Jeremija 1:5; Luka 1:41-44).
Tako sam ponosna na Božiju porodicu jer diže glas za nerođene, pomaže ženama sa problematičnim trudnoćama i tuguje sa ženama koje su bile nasamarene da urade abortus.
To je još jedan razlog zašto se “ne stidim Evanđelja!”
(Rimljanima 1:16)
Molim vas da pročitate sledeću napomenu:
(1) Dobro je brinuti za humaniji tretman životinja, ali je puno važnije brinuti za humaniji tretman ljudi.
Dobar primer: bolan je dvostruki aršin poznate organizacije “Ljudi za etički tretman životinja” (People for the Ethical Treatment of Animals), koja broji devet miliona članova, koja kaže o abortusu: “PETA nema stav po pitanju abortusa, jer je naš fokus kao organizacije ublažavanje patnje nanesene neljudskim životinjama.”
Pored toga, PETA se suprotstavlja “pogledu na svet gde je ljudska rasa iznad životinjske”. Ove izjave ne samo da su protiv Boga, one su i nelogične. Čak i ako PETA smatra da su sve životinje jednake, nema logičnog razloga da se odbaci nehumano postupanje prema nerođenoj deci (po njima nerođenim životinjama, jer se po evoluciji i ljudi smatraju životinjama). Ovo tako dobro ilustruje objašnjenje u Rimljanima 1:22-23: “Iako su tvrdili da su mudri, postali su budale.”
Abortus nije samo prosto političko pitanje. Ono je biblijsko i moralno pitanje. Ako hrišćani brane laganje ili prevaru, onda treba da ih upozorimo da su u krivu. Isto tako i ako brane abortus (Galaćanima 6:1; Jakov 5:19-20; 1.Korinćanima 5:12).
Preporučujem da pročitate Žrtve abortusa.
-----------
Prevela: Natalija Gašparić
Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail
No comments:
Post a Comment