Sunday, March 3, 2024

Šta je tvoja zavisnost?


Kao novi hrišćanin, borila sam se sa zavisnošću od prejedanja.

Onda je moj prijatelj podelio kako je prestao da puši:

Jedne noći kada je izgarao za cigaretama, uzeo je svoju Bibliju i pročitao 1.Korinćanima 10:13:

“Drugo iskušenje ne dođe na vas osim čovečijeg; ali je veran Bog koji vas neće pustiti da se iskušate većma nego što možete, nego će učiniti s iskušenjem i kraj, da možete podneti.”

Tada je po prvi put shvatio smisao ovog stiha. I drugi su se suočavali sa istim iskušenjem i prestali da puše. Uz Božiju pomoć, nijedno iskušenje ga nije moglo savladati. Bog bi mu dao svu snagu koja mu je bila potrebna.

Odluka je bila njegova: mogao je da uzme “izlaz” koji mu je Bog obezbedio ili da zapali još jednu cigaru.

Te noći je prestao pušiti.

Ja sam primenila ove istine na moju naviku zavisnosti i takođe sam prestala.

Kako je to kod vas?

Da li je vreme da počnete da prisvajate izlaz koji Bog nudi?

----------

Napomena: Postoje ozbiljne zavisnosti koje zahtevaju pomoć obučenih stručnjaka. Načela iz 1.Korinćanima 10:13 pak mogu pomoći tokom oporavka.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment