Tuesday, March 5, 2024

Tolerancija nereda


Da li ste znali da svi mi imamo različite “nivoe nereda”?

Prema rečima stručnjaka, kada dostignemo te nivoe, budemo pod stresom i postajemo neproduktivni. Iako “boli” našem mozgu da se nosi sa neredom zbog gomilanja stvari, mi ipak nastavljamo da skupljamo nepotrebne stvari.

Moram da priznam da sam “sakupljač”, pa zato nemojte misliti da upirem prstom na nekoga. Ali u poslednje vreme postavljam sebi neka pitanja:
  • Da li bi moj život bio pobožniji i produktivniji bez toliko mnogo stvari koje imam?
  • Da li ja posedujem svoje stvari ili one mene?

Brzo ću da objasnim smisao Hristovih reči upućenih bogatom mladom vladaru. Znate, kada kaže da proda sve što ima i da to da siromasima. Znam da to nije Božija volja za svakoga.

Ali, razumem li ove Hristove reči: “A njima reče: Pazite i čuvajte se od svake lakomosti! Ako ko i obiluje, njegov život nije ipak osiguran njegovim imanjem.” Luka 12:15

Želim da budem sigurna da svoje pravo blago čuvam na nebu, jer “gde god je blago tvoje, tamo će biti i želje tvoga srca” (Matej 6:19-21).

Kako je to kod vas?


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment