Sunday, March 10, 2024

Organizovani haos


Napisano 2015. godine.

Selimo se sledećeg meseca, pa možete da zamislite koliko sam zauzeta.(1)

Pošto sam se selila 23 puta od kada sam u barku, uživam u izazovu, ali mrzim nered.

Pre nekoliko dana, SVAKA soba u mojoj kući bila je u zbrci sa kutijama za pakovanje. Zato sam zastala sa pakovanjem na nekoliko sati i sredila haos. Kada sam to uradila, moje raspoloženje se odmah promenilo.

Istraživanja su pokazala da nered izaziva stres i smanjuje produktivnost.(2)

Kada dozvolimo da naši domovi, odnosi, finansije, duhovne discipline ili posao budu nepotrebno neuredni ili neorganizovani, ne činimo sebi nikakvu uslugu.

Neorganizovanost je takođe loše za upravljanje, što uzrokuje gubitak i štetu.

Iako sledeći stih govori o obožavanju, on otkriva karakteristiku Boga, na Čiju smo sliku stvoreni. To objašnjava našu potrebu za mirom i redom: “jer Bog nije (Bog) nereda, nego mira.” 1.Korinćanima 14:33

Ne možemo kontrolisati sve oblasti nereda u našim životima. Ponekada promene u životu kao što je selidba izazivaju neophodan haos. A ponekad Bog prekida naše dane za Svoju svrhu.

Ali kada radimo za Gospoda, onda dajemo prioritet važnim stvarima i odbacujemo sebične ili lenje stavove (Kološanima 3:23).

Odvojite vreme danas da prepoznate oblasti u kojima je vaš život prenatrpan, neorganizovan ili haotičan i molite se za Božiju pomoć da uradite nešto po tom pitanju.

------------------------

(1) Mislili smo da smo napravili poslednji korak kada smo se preselili blizu naše ćerke u Severnu Karolinu, ali Bog je imao drugačiju ideju. Osećali smo da treba da se preselimo na Floridu u septembru 2015. kako bismo volontirali u ITEC-u.

(2) Napisala sam dnevno čitanje o ovom istraživanju: Tolerancija nereda


-----------

Original: Organized Chaos

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment