Tuesday, March 12, 2024

Previše sam zauzet


“Previše sam zauzet.”

Kako često to kažemo!

Ponekada mi rođenja, praznici, bolesti, porodični problemi i životne promene ne ostavljaju alternativu. Ali obično biram šta će me zaokupiti, a ono što me drži zauzetim odražava moje vrednosti i prioritete.

Iako ljudi retko misle o zauzetosti kao grehu, ona je često rezultat ponosa, gluposti, lenjosti, neodgovornosti ili nedostatka planiranja.

Božiji principi mogu pomoći:
  • Jovan 15–Isus se proslavlja kada “donosimo rod”, ali proizvodimo lošiji plod kada se previše razletimo na sve strane.
  • Efežanima 2:10–Bog je pripremio svrhu za nas. Čak i kada se okupiramo sa puno dobrih stvari, možemo propustiti one najbolje.
  • Kološanima 3:23-24–Bog je naš gazda. On nam može pomoći u planiranju našeg rasporeda i postavljanju prioriteta u našem životu. 

Bog nas ne poziva na zauzetost – On nas poziva na Svoje prioritete i ciljeve.

Ako imate previše obaveza, molite se koje biste trebali izbaciti iz svog rasporeda. Ako ste protraćili vreme, molite se o načinima da smanjite nered u svom rasporedu i postavite čvrste prioritete.


-----------

Original: I'm Too Busy

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment