Sunday, April 21, 2024

Još ne kod kuće


Život i starenje…
  • Sa 35 godina, moj imuni sistem se urušio, i narednih 5 godina sam imala simptome poput gripe a 30 godina nizak stepen energije.
  • Već preko 20 godina imam stomačnih tegoba, uključujući čireve.
  • Sa 55 sam imala teško trovanje hranom koje je izazvalo neke manje doživotne zdravstvene probleme (A vama je i kosa na glavi sva izbrojana)
  • Sa 58 sam slomila skočni zglob, a nekoliko godina kasnije sam pokidala najvažnije ligament kolena, oba puta dok sam radila hrišćanski posao u inostranstvu (Duhovna i fizička atrofija)
  • Poslednjih nekoliko godina su mi se razvili suvo oko, suva usta i artritis u pojedinim zglobovima, naročito u rukama.
Ipak, na nedavnom pregledu kod doktora, lekar mi je rekao da sam zdravija od većine mojih vršnjaka.

Život nas podseća da je naš svet pali svet.

Ali dobra vest je ova: Još nismo kod kuće.

“Zato ne klonemo duhom; no ako se naš spoljašnji čovek i raspada, ali se unutrašnji obnavlja svaki dan. Jer naša laka sadašnja briga donosi nam večnu i od svega pretežniju slavu. Nama koji ne gledamo na ovo što se vidi, nego na ono što se ne vidi; jer je ovo što se vidi, za vreme, a ono što se ne vidi, večno. 2.Korinćanima 4:16-18

Još nismo kod kuće, i starenje je jedan od podsetnika da je to istina. Ali jednoga dana, imaćemo savršena tela i savršenu dušu, i zauvek ćemo biti sa Isusom (2.Korinćanima 5:1-10; Otkrivenje 21:1-4). Konačno, bićemo kući!


-----------

Original: Not Home Yet

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment