Tuesday, June 4, 2024

Vid zvani “50/20”


Volim priču o Josifu. Ona je predivna uteha kada se borim sa bolnim problemima. Ističe Božiju neverovatnu Rimljanima 8:28 sposobnost da iskoristi tuđi greh za napredak naših duša.

Bog nikoga ne iskušava, ne navodi na greh (Jakov 1:13), ali je u stanju da ga iskoristi za nešto dobro.

Naravno, uz rast često ide i bol - Josifova braća i Potifarova žena su naneli mnoge patnje Josifu. Ali je Bog iskoristio njihove grehe da bi odveo Josifa na pravo mesto, u pravo vreme i u pravu perspektivu, da bi i sam mogao pomoći mnogima (1.Mojsijeva 50:20).

Kada su se Josifova braća bojala da će im se osvetiti za zla koja su mu učinili, on im je rekao: “Vi ste mislili zlo po me, ali je Bog mislio dobro, da učini šta se danas zbiva, da se sačuva u životu mnogi narod. (1.Mojsijeva 50:20)

Nedavno mi je Bog pokazao da je uradio upravo to u mom životu - gresi druge osobe ostavili su svoj bolan trag u mom srcu. Ali sam iskusila rast u svom hodu zbog njih i oni su mi otvorili vrata mogućnosti da služim drugima (2.Korinćanima 1:3-5).

Da li je Bog koristio grehe drugih ljudi da vas dovede na bolje mesto? Da li ste pronašli mir u sagledavanju iz 1.Mojsijeve 50:20?


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment