Sunday, June 9, 2024

Nameravali ste da mi naudite


Josif je jedan od mojih heroja.

Volim ono što je rekao svojoj braći koja su ga prodala u ropstvo, lišavajući ga doma i porodice dugi niz godina.

“Vi ste mislili zlo po me, ali je Bog mislio dobro, da učini šta se danas zbiva, da se sačuva u životu mnogi narod. 1. Mojsijeva 50:20

Josif je imao vid 50/20.

Znao je, da je Bog veći od surove ljubomore njegovih braća.

Ja imam problem sa vidom 50/20.

Još uvek moram malo žmirkati, ali mi je sve bolji.

Naročito je od pomoći pogledati unazad i videti šta je Bog uradio.

Jedna od stvari koja mi izgrađuje veru su Biblijske Crtice Ljubavi.

Ona se rodila iz duboke tuge i nepravde, kada sam bila na najnižoj tački svog života, slomljena, odbijajući Božiju utehu.

Upravo tada sam počela da pišem jednominutna dnevna čitanja pobožnosti da bih mogla da se fokusiram na Božije istine.

Sada već mogu da vidim kako je Bog, nešto strašno i užasno, iskoristio za moje dobro.

Gospode, daj nam vid 50/20!

-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment