Monday, June 10, 2024

Moj muž mrzi suve grožđice


Moj muž mrzi suve grožđice više od bilo koje druge hrane.

Da mi neko kaže da je ipak pojeo par zrna grožđica, ne bih mu verovala čak ni da nađem praznu kutiju suvih grožđica u njegovom džepu. Znala bih da postoji neko drugo objašnjenje.

Zašto? Zato što ga dobro poznajem već preko pedeset godina.

Ponekada kada prvi put pročitam neki odlomak u Svetom pismu, posebno određene odlomke iz Starog zaveta, to je kao da nađem kutiju suvog grožđa u džepu mog muža. Čini se da taj odlomak ne odgovara onome što znam o Bogu i Njegovoj Reči.

Ali ipak nikada ne posumnjam u Božiju dobrotu, ljubav ili savršenstvo. Niti sumnjam u nepogrešivost Božije Reči. Znam da postoji neko drugo objašnjenje (Izreke 3:5; Jeremija 9:23-24; 1.Korinćanima 13:12).

Zašto? Zato što poznajem Isusa i proučavam Njegovu Reč već preko četrdeset godina.

Mi o svemu sudimo na osnovu našeg znanja i poverenja u ljude i resurse koji su nam na raspolaganju.

Koliko verujete Bogu i Njegovoj Reči?

----------------

Dodatak: Tokom četrdeset godina proučavanja Biblije, otkrila sam da teški biblijski odlomci obično imaju savršeno dobro objašnjenje ako sam voljna da ih temeljno proučim.


-----------

Original: My Husband Hates Raisins

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment