Tuesday, July 2, 2024

Kada anđeli govore laži, onda nastaju kultovi


Jedna me je moja prijateljica, hrišćanka, pitala zašto sam napisala tekst: Zašto muslimani ne mogu da veruju da je Isus bio prorok. Objasnila sam da hrišćani treba da budu svesni kada religije promovišu “lažnog Isusa” – Isusa koji nije Isus opisan u Svetom pismu.

Zato danas pišem o “Crkvi Isusa Hrista - svetaca poslednjih dana” (mormonima).

Moja molitva je da prepoznamo da oni treba da čuju pravo evanđelje isto koliko i naši prijatelji ateisti.

Mormoni veruju:
  • da je Joseph Smith ustanovio Mormonovu knjigu 1823. godine, vođen anđelom Moronijem.
  • da je knjiga Mormona savršena, pouzdana Božija Reč.
  • da Biblija u sebi ima greške vezane za doktrinu.
  • da ne-mormonske crkve ne propovedaju pravo evanđelje.
  • da je Bog Otac nekada bio čovek.
  • da je Hrist umro da bi omogućio večni život, ali da u večnosti postoje razna “kraljevstva”.
Da biste proveli večnost sa Bogom Ocem, morate biti venčani u mormonskom hramu i morate se pokoravati mormonskim prorocima i obredima. Iako neka mormonska objašnjenja zvuče veoma slično biblijskom hrišćanstvu, osnova, principi i zaključci mormonizma su veoma različiti. Oni obožavaju drugog Isusa - nešto o čemu se govori u 2.Korinćanima 11:4.

Zanimljivo je da Galaćanima 1:8 sadrži vrlo jasno upozorenje protiv lažnih verovanja kao što je mormonizam:

“Ali ako i mi, ili anđeo s neba javi vam jevanđelje drugačije nego što vam javismo, proklet da bude!”

Anđeo Moroni je definitivno propovedao drugačije evanđelje i poricao pravo evanđelje.

Bilo da poznajete nekog člana mormonske crkve ili ne, odvojite malo vremena da se pomolite za njihovo spasenje.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment