Sunday, June 30, 2024

Vera, a ne odgovori


Kada sam polagala prijemni ispit za diplomske studije, najveći rezultat sam postigla na analitičkim pitanjima.

Ja večito analiziram stvari. Što je ujedno i blagoslov i prokletstvo.

Ponekada pronađem čvrste biblijske odgovore na pitanja koja mi zadaju probleme. Ali takođe trošim previše vremena na misterije.

Tajna mora biti blagoslov jer je deo Svetog pisma.

Ali je pretvaramo u prokletstvo kada postanemo previše analitični i rešeni, poput Kalvina, Arminija ili nekih drugih teologa, koji su pokušavali da odgovore na pitanja na koja se ne može odgovoriti.

Bog nije slučajno ostavio neka pitanja bez objašnjenja (5.Mojsijeva 29:29).

Ili je znao da nećemo moći u potpunosti da razumemo odgovor ovde na zemlji, ili je želeo da Mu verujemo bez da sve razumemo.

Jer, kada analiza podbaci, onda počinje dublja vera.

Mi na zemlji imamo nesavršenu viziju stvarnosti, te zato moramo da se pomirimo sa tim da će nam neke stvari ostati misterije (1.Korinćanima 13:12).

Ali ako nas one navode da posumnjamo u Božiji karakter, onda nam treba više vere a ne više odgovora.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment