Tuesday, June 25, 2024

Takav sam


▻ “Žao mi je što sam pobesneo, ali ja sam strastvena osoba.”

▻ “Žao mi je što kasnim, ali ja sam ležeran tip osobe.”

▻ “Žao mi je što sam te uvredio. Ali se navikni na moj način šaljenja.”

▻ “Žao mi je ako te je moja grubost povredila, ali ja sam tako odgajan.”

Da li ste ikada čuli ovakva lažna izvinjenja? Da li ste ih ikada vi rekli?

Ova “izvinjenja” su izgovori koji nas drže zaodenutima u našu staru grešnu prirodu (Efežanima 4:22-24).

Ali mi, kao Hristovi sledbenici, smo pozvani da ozbiljno gradimo svoje spasenje (Filipljanima 2:12).(1)

Mi smo “u obavezi” da živimo po Duhu Božijem i da obnavljamo svoj um da bi mogli da “kušamo, što je volja Božja, što je dobro, ugodno i savršeno.” (Rimljanima 8:12; Rimljanima 12:2).

Zato hajde da prestanemo da opravdavamo svoje grehe i počnimo da radimo nešto povodom njih.

⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪⬪

Neka vas ovi stihovi danas inspirišu:

2.Korinćanima 5:17: “Zato, ako je ko u Hristu, nova je tvar: staro prođe, gle, sve novo postade.”

Psalam 51:10: “Učini mi, Bože, čisto srce, i duh prav ponovi u meni.”

Efežanima 4:22-24: “Da odbacite, po prvom življenju, starog čoveka, koji se raspada u željama prevarljivim; I da se obnovite duhom uma svog, I obučete u novog čoveka, koji je sazdan po Bogu u pravdi i u svetinji istine.”

(1) Filipljanima 2:12: “Tako, ljubazni moji, kao što me svagda slušaste, ne samo kad sam kod vas, nego i sad mnogo većma kad nisam kod vas, gradite spasenje svoje sa strahom i drhtanjem.”

Ovo nije isto što i raditi za spasenje. Spasenje je besplatan dar. Ovo je naš odgovor na besplatni dar spasenja, način na koji pokazujemo svoju ljubav prema Hristu. Hrist je rekao: “Ako me volite, zapovesti moje držaćete” (Jovan 14:15).



-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment