Sunday, July 21, 2024

Zašto nas On voli?


“Ne trebam da se grčevito borim za Njegovu ljubav”, rekla je u suzama jedna mlada žena.

Živela sam u Budimpešti, i upravo sam vodila seminar jednoj grupi Mađarica. Objašnjavala sam ponavljajuću pobunu čovečanstva i Božijeg ponavljajućeg opraštanja i ljubavi, kroz Bibliju, počevši od 1.Mojsijeve pa sve do kraja Otkrivenja.

Kada sam završila, ova žena je počela plakati jer je - po prvi put u životu - shvatila lepotu Božije ljubavi.

Druga žena me je pogledala sa čuđenjem i zahvalnošću i nežno i sa poštovanjem upitala: “Zašto nas On voli?”

Morala sam da joj kažem da ni sama ne znam zašto. Jer ne postoji ljudsko objašnjenje Božije ljubavi, pošto je ona nerazumna, neobjašnjiva, daleko iznad savršenstva.

On nas ne voli jer mi to zaslužujemo. On nas voli iako to ne zaslužujemo.

Bog “ne tretira nas onako kako naši gresi zaslužuju”, nego nas voli “dok smo [još] grešnici” (Psalam 103:10; Rimljanima 5:8).

Ove žene su me blagoslovile svojim pitanjima. Ona su me podsetila na priliku, kada sam prvi put razumela šta je Isus uradio za mene na krstu.

Nikada više ne želim da uzimam Božiju ljubav zdravo za gotovo.

Ako isto ovo osećate, onda zapamtite 1.Jovanovu 3:1 i izgovarajte ga svako jutro kada ustajete iz kreveta!

“Vidite kakvu nam je ljubav dao Otac, da se deca Božija nazovemo i  jesmo to.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment