Tuesday, August 13, 2024

“Uzimamo je!” - Božiji plan usvajanja


Napuštena od majke, osamnaestomesečna Kejsi bila je mršava, pokrivena ekcemom i nije mogla da hoda.

Kada je agent za usvajanje počeo da objašnjava Kejsino stanje nekim budućim roditeljima, muž ju je prekinuo. “Uzećemo je!”

“Zar je ne želite prvo videti?”

“Uzećemo je na neviđen pogled!”

Tako je Kejsi usvojena.

Godinama kasnije, Kejsi je postala nadareni govornik i često je govorila o nekom drugom usvajanju:

“Kada sam došla do Boga, bila sam u duhovnoj i emocionalnoj potrebi”, govorila bi Kejsi. “Ali, bez oklevanja, moj Nebeski Otac me je usvojio u Svoju porodicu.”

Kejsi je nastavila da objašnjava da ju je, za razliku od njenog zemaljskog oca, Bog “video” onakvom kakva je bila, svaku slabost i svaki greh. Ali, poput njenog zemaljskog oca, On nije očekivao da će ona dostići neki standard.

Isus je rekao: “Ne trebaju zdravi lekara nego bolesni. Ja nisam došao da dozovem pravednike no grešnike na pokajanje.” Marko 2:17

Bog više puta objašnjava da nas spasava iskrena vera, a ne naša dobra dela (Efežanima 2:1-10; Jovan 3:16; Rimljanima 10:10).

“U ljubavi nas je po svojoj volji napred odredio da kroz Isusa Hrista budemo njegovi sinovi.” Efežanima 1:5 (NLT prevod ovog stiha kaže: “Bog je unapred odlučio da nas usvoji u svoju porodicu dovodeći nas k sebi kroz Isusa Hrista. To je ono što je želeo da radi, i to mu je pričinilo veliko zadovoljstvo.”)

Zato uživajmo danas u našem Nebeskom usvajanju!


Kejsi je otišla da bude sa Gospodom, ali njena poruka još uvek donosi radost u moje srce. Zahvalna sam što je Bog moj put ukrstio sa njenim još u ovom životu.

Uzmite minut, i pročitajte Božija ljubav znači da je On uvek sa nama. Pročitajte i ovaj jednominutni tekst Da li ste Hristovo ljubavno pismo?


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment