Tuesday, July 30, 2024

Božija ljubav znači da je On uvek sa nama!


Postoji tako mnogo divnih aspekata Božije ljubavi!

Na primer, Njegova stalna prisutnost:

“Ni visina, ni dubina, ni druga kakva tvar može nas rastaviti od ljubavi Božije, koja je u Hristu Isusu, Gospodu našem. Rimljanima 8:39

Kada moj muž otputuje, nedostaje mi druženje sa njim, njegovo hrabrenje, savet, pomoć, a takođe i ispravka u ljubavi kada pogrešim ili sam zbunjena.

Ali, čak i kada on ode, Bog je uvek samnom! Wow!

Kada sam “zauzeta i ignorišem Gospoda, mislim da mogu da razumem deo onoga što On oseća.

Vidite, ja živim u drugoj državi udaljena od svojih sedmoro unučadi, tako da ih ne viđam onoliko često koliko bih želela.

Svaki dan mi nedostaju njihovi zagrljaji i osmesi. Čeznem da čujem njihove šašave šale, radosti i tuge.

Veujem da Bog isto oseća u vezi mene … i tebe.

On voli da razgovara sa nama tokom celog dana, da nas ohrabruje, ispravljaja, teši i podučava.

Kakva predivna ljubav, koja je uvek tu i čeka da nas čuje!

-------------

Za više ohrabrenja i razumevanja Božije ljubavi pogledajte:


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment