Sunday, May 23, 2021

Hinduistička karma nije biblijska zamisao


"Karma znači da mogu da se mirno odmaram noću, znajući da su svi ljudi sa kojima sam se loše ponašao to i zaslužili."

Kada sam videla ovaj citat, shvatila sam da je to trebalo da bude ironično, ali on zapravo pokazuje nedoslednost hinduističke karme.

Karma je verovanje da čovekovo ponašanje u jednom životu određuje njegove okolnosti kada se reinkarnira u sledećem životu.

Karma zvuči kao ovaj biblijski princip:

“Ne varajte se: Bog se ne da ružiti; jer šta čovek poseje ono će i požnjeti. Jer koji seje u telo svoje, od tela će požnjeti pogibao; a koji seje u duh, od duha će požnjeti život večni.” Galaćanima 6:7-8

Ali to nije isto.

Biblija je jasna:

1. Mi jednom živimo i jednom nam se sudi. Nema reinkarnacije. (Jevrejima 9:27-28)

2. Mi žanjemo to što sejemo, ali ponekada obično ne pre Neba. (Galaćanima 6:9; Jovan 16:33)

3. Ljudi ne zaslužuju uvek svoje poteškoće. (1.Korinćanima 4:5) Pogledajte Šta su učinili da su ovo zaslužili?

4. Ali slava Bogu za najveću razliku između karme i hrišćanstva: MILOST! (Rimljanima 6:23)

Hajde da zahvalimo, da kada verujemo Hristu, mi definitivno ne dobijamo to što zaslužujemo!


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment