Sunday, May 16, 2021

Jobovi osuđivački prijatelji


Kada vas prijatelji osuđuju za okolnosti koje su van vaše kontrole...

Pravedni Job je izgubio svoju decu, bogatstvo i zdravlje.

Prijatelji su došli da ga “teše”, rekavši mu da su njegove poteškoće zasigurno znak Božijeg nezadovoljstva sa njim.

Bog je ovo rekao Jobovim prijateljima: “ne govoriste o Meni pravo.” Job 42:7

I ja imam neke „Jobove prijatelje“, ljude koji na moje molitvene molbe odgovaraju pretpostavkom da su moja bolest ili poteškoća posledice nekog nepovezanog greha u mom životu.

Ali, nekada sam i sama bila „Jobov prijatelj“, koja je pripisivala krivicu za stvari koje nisam razumela. Ali to je hinduistička karma, a ne hrišćanstvo.

Neke stvari su jasne - pijani vozač udari pešaka, pušač razvije rak pluća, lopov biva uhvaćen— ali kada nema jasnog uzroka i posledice, onda ne bismo trebali misliti da predstavljamo Boga, te dodelimo neku uzročno posledičnu vezu.

Kada naši prijatelji pate, ne bismo trebali pokušavati da govorimo u ime Boga kao Jobovi prijatelji.

Trebali bismo slušati Boga i pitati Ga kako želi da se molimo i pomognemo.

Pročitajte jednominutno poređenje karme i hrišćanstva OVDE. Za dublje razumevanje hinduizma i karme preporučujem da pročitate nešto o hindiuzmu.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica dnevne pobožnosti, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i uvek ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment