Sunday, July 24, 2022

Šta Sveto pismo kaže o abortusu


Iako se reč “abortus” ne nalazi u Bibliji, on je ipak zabranjen. To možemo utvrditi “pravilnim razumevanjem reči istine” (2.Timoteju 2:15).

-----------------

Napomena: Ako ste već imali abortus, ohrabrujem vas da potražite pobožno savetovanje. Ovi tekstovi (na engleskom jeziku) mogu biti dobri za početak: Biblijska ohrabrenja za isceljenje žena koje su imale abortus i Isceljenje od griže savesti zbog abortusa.

--------------------------

1. Bog daje život:

Dela 17:25: “Niti prima ugađanja od ruku čovečijih, kao da bi Onome trebalo šta koji sam daje svima život i dihanje i sve.”

2. Život počinje već u majčinoj utrobi:

Job 31:15: “Koji je mene stvorio u utrobi, nije li stvorio i njega? Nije li nas On isti sazdao u materici?”

Psalam 139:13-16: “Jer si Ti stvorio šta je u meni, sastavio si me u utrobi matere moje. Hvalim Te, što sam divno sazdan. Divna su dela Tvoja, i duša moja to zna dobro. Nijedna se kost moja nije sakrila od Tebe, ako i jesam sazdan tajno, otkan u dubini zemaljskoj. Zametak moj videše oči Tvoje, u knjizi je Tvojoj sve to zapisano, i dani zabeleženi, kad ih još nije bilo nijednog.”

Izaija 44:2: “Ovako veli Gospod, koji te je stvorio i sazdao od utrobe materine, i koji ti pomaže: ne boj se, slugo moj Jakove, i mili, koga izabrah.”

Izaija 49:5: “A sada govori Gospod, koji me je sazdao od utrobe materine da sam Mu sluga, da Mu dovedem natrag Jakova; ako se Izrailj i ne sabere, opet ću se proslaviti pred Gospodom, i Bog će moj biti sila moja.”

Jeremija 1:5: “Pre nego te sazdah u utrobi, znah te; i pre nego iziđe iz utrobe, posvetih te; za proroka narodima postavih te.”

Luka 1:41-44: “I kad Jelisaveta ču čestitanje Marijino, zaigra dete u utrobi njenoj, i Jelisaveta se napuni Duha Svetog, I povika zdravo i reče: Blagoslovena si ti među ženama, i blagosloven je plod utrobe tvoje. I otkud meni ovo da dođe mati Gospoda mog k meni? Jer gle, kad dođe glas čestitanja tvog u uši moje, zaigra dete radosno u utrobi mojoj.”

3. Ubistvo - oduzimanje nečijeg života - krši Božije naredbe:

2.Mojsijeva 20:13: “Ne ubij.”

Psalam 106:37-38: “Sinove svoje i kćeri svoje prinosiše na žrtvu đavolima. Prolivaše krv pravu; krv sinova svojih i kćeri svojih, koje prinošahu na žrtvu idolima hananskim, i oskvrni se zemlja krvnim delima.”

Jeremija 7:30-31: “Jer sinovi Judini učiniše šta je zlo preda mnom, govori Gospod, metnuše gadove svoje u dom koji se zove mojim imenom, da bi ga oskvrnili. I sagradiše visine Tofetu, koji je u dolini sina Enomovog, da sažižu sinove svoje i kćeri svoje ognjem, što nisam zapovedio niti mi je došlo na um.”

Sveto pismo ne pominje izričito svaku vrstu ubistva, ali znamo da je svako oduzimanje nevinih života ubistvo.

-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment