Tuesday, November 15, 2022

Ovce za šišanje


Želim da citiram jedan komentar o hrišćanima koji je glasio: “O Bože, vi ovce za šišanje(1) ste tako patetični, kada trebate imaginarnog prijatelja da bi vaši mali jadni i bedni životi imali smisla…”

Moj odgovor je bio:

Ono što ti nazivaš “imaginarnim” ja poznajem kao činjenicu, koja je zauvek promenila moj život. Ono što ti nazivaš “patetičnim”, ja poznajem kao radost i mir koji me drže podalje od toga da govorim drugima ružne stvari čak i kada mi oni govore zle stvari. Ono što nazivaš “jadnim i bednim”, ja poznajem kao istiniti i izobilni život u Hristu. Zato me ne treba sažaljevati. ~ “A Bog pokaza ljubav svoju prema nama ovako: dok još bijasmo grešnici, Hrist za nas umre. Rimljanima 5:8

Kroz pisanje Biblijskih Crtica Ljubavi imala sam prilike da upoznam ovakve ateiste, čija ih vera(2) u to da nema Boga čini nepristojnima. Oni ne shvataju da biti nazvan ovcom ne vređa ako sledimo Dobrog Pastira. Zapravo, njihove uvrede su blagoslov kako to kaže Hrist (pogledajte Matej 5:11).

--------------------

(1) Izraz “ovce za šišanje” (engl. “sheeple”) nije izmislio ovaj ateista, nego je kovanica dve reči “ovce” (sheep) “ljudi” (people) i dobro poznati pogrdni izraz za lakoverne ljude, sklone da poveruju u gluposti i koji ne misle svojom glavom nego veruju u sve šta im se servira. Naravno, ovo nije istina za prave hrišćane. Poput Berejaca, i mi sve treba da proverimo i upoređujemo sa Božijom Reči (Dela 17:11).

(2) Iako žestoko poriču, ateisti imaju veru (a ne dokaze) u nedokazanu teoriju o Božijem nepostojanju. Tako da su zapravo oni ovce, samo što je njihov pastir lopov (Pogledajte Jovan 10:1-18).


-----------

Original: Sheeple

Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment