Sunday, January 8, 2023

Bog može da koristi i ponosite ludake


Često mi ateisti pišu nepristojne komentare o mojoj pobožnosti. Ne kažem da su svi ateisti nepristojni, ali ovi “ateistički evanđelisti” (evanđelista znači osoba koja želi da preobrati po pitanju vere) uvek arogantno tvrde da su inteligentniji, razumniji i mudriji od svakog hrišćanina tokom istorije.

Samo bi budala pomislila da će takva vrsta evangelizacije pridobiti obraćenike. No, to se uklapa u Božiju definiciju ovih ljudi, koji poriču Njegovo postojanje:

“Luđaci misle u sebi: 'Nema Boga.' Pokvarena su djela njihova odurno; nema ga, koji je činio dobro.” (Psalam 14:1 - prevod RIŠ)

I baš nedavno je Bog upotrebio takvog ludaka za moje dobro.

To je bio onaj tipični nepristojni ateista. Kada sam pročitala njegov ružan komentar, imala sam želju da mu uzvratim istom merom, vraćajući mu milo za drago. Ali me je Sveti Duh sprečio u tome podsetivši me na odeljak u Rimljanima 12:14-21.

Bog je iskoristio ovog ponositog ludaka da poradi na mom budalastom ponosu.

Pitam se kako bi se ateistički evanđelisti osećali kada bi znali da nam pomažu da se formiramo u lik Boga kojeg poriču.

Jednom sam pročitala misao od Carroll Bryant koja kaže, da svako ima svrhu u životu, čak i ako je to samo da posluži kao loš primer. 😄

Nije li blagoslov videti kako Bog koristi i negativne okolnosti i negativne ljude za naše dobro (Rimljanima 8:28)?

------------------

“Evangelizatorski ateisti” su mi dali materjal za veći broj mojih tekstova dnevne pobožnosti, poput Ovce za šišanje i Koristi mozak - drski argumenti ateiste


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment