Sunday, February 18, 2024

Da li je vaše srce Hristov dom?


U knjižici “Moje srce Hristov dom” ljudsko srce se poredi sa kućom obnovljenom Hristovim prisustvom (Otkrivenje 3:20; Jovan 14:23).

Biblioteka (um): gde Hrist nudi korisne uticaje da zameni loše (1.Korinćanima 2:14-16).

Trpezarija (apetiti i žudnje): gde Hrist menja naše duhovne apetite (Efežanima 4:22-23).

Radionica (talenti i veštine): gde Hrist koristi naše darove za Svoje svrhe (Efežanima 2:20).

Ali opis jedne sobe u ovoj maloj knjižici je posebno značajan. To je dnevna soba u kojoj se Hrist svakodnevno nalazi sa novim hrišćaninom (Psalam 1:1-3).

Nažalost, novi hrišćanin na kraju postaje “prezauzet” da bi se redovno sastajao. Jednog jutra, dok je žurno izlazio na vrata, ugleda Hrista kako sedi sam.

“Da li si bio ovde svako jutro?” “Da”, reče Hrist. “Rekao sam ti da ću biti…Razmišljao si o tihom času, o proučavanju Biblije i vremenu molitve, kao i o faktoru tvog duhovnog napretka, ali si zaboravio da taj tihi čas i Meni puno znači. Upamti, volim te...želim tvoje zajedništvo.” (Pogledajte Jovan 15:15)

Razmislimo o tome danas!

Moje srce, Hristov dom, © 1954 od Inter-Univerziteta hrišćanskog zajedništva u SAD, od Robert Boyd Munger-a


---------------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment