Tuesday, July 9, 2024

Kako ne reći “Žao mi je”


KAKO kažemo “Žao mi je”, je od krucijalne važnosti.

Mi se možemo izvinuti:
1. Bez iskrenog žaljenja.
2. Sa dodavanjem izgovora.
3. Uz prebacivanje krivice.
4. Sa samopravednim stavom.

Sve ove stvari dokazuju da se nismo pokajali.

Kada smo suočeni sa grehom, mi bi trebali:

1. Zamoliti Boga da nam pokaže šta smo to tačno pogrešili.

Na primer: “Da li ćeš mi oprostiti što sam danas bila kritična sa tobom i kratkog fitilja?”
Ne: “Ako sam te danas ičim uznemirila, oprosti mi.”
Ne: “Izvini, nisam baš bila u najboljoj formi.”
Ne: “Izvini ako sam te uznemirila. Ali je to način kako se izražavam.”

2. Upamtite, oproštaj je dar koji ne zaslužujemo.

Opraštanje je uvek nezasluženi dar od Boga i od osobe koju smo uvredili. Nikada ne treba da zahtevamo oproštaj ili da očekujemo da će osoba to lako “preboleti”.

3. Ako je potrebno, dajte vremena između izvinjenja i razgovora.

Važno je raditi na stvarima i pomiriti se, ali je tajming važan. Objašnjenja koja brzo prate izvinjenje mogu više zvučati kao izgovori.

Dakle, sledeći put kada pogrešimo, ponudimo iskreno, od srca izvinjenje. Gospod želi da nam pomogne u tome. I to je važno za naš odnos sa Njim ali i sa drugima.

✜✜✜

Da učvrstite i bolje razumete istine u ovom tekstu, pogledajte:

Pavle govori o istinskom pokajanju u 2.Korinćanima 7. Takođe, pročitajte Jakov 4:8-10 i Davidovo iskreno izvinjenje u Psalmu 51.


-----------


Prevela: Natalija Gašparić

Ako ti se dopala ova crtica, registruj se na naš besplatni bilten na desnoj strani bloga, i dva puta nedeljno ćeš primati sveža jednominutna ohrabrenja na mail

No comments:

Post a Comment